Често задавани въпроси (FAQ)

Мога ли да върна продукт и как става това?

Да. Можете да върнете продукт/услуга закупен от нашия онлайн магазин в срок до 14 дни от неговата доставка. Имате правото да върнете продукта/услугата без значение от причината за промяната на Вашето решение за покупката.

За да отговаряте на условията за връщане, моля, уверете се, че:

  • продуктът/услугата са закупени през последните 14 дни;
  • продуктът е в оригиналната опаковка и тя е в добър търговски вид;
  • продуктът не е използван или повреден и няма следи от употреба.

Важно е да знаете, че при връщането на продукт/услуга закупени от нас, трябва да приложите освен тях, така и всички съпътстващи ги документи.

Как се извършва доставката?

Направените през нашия онлайн магазин поръчки се доставят чрез куриерските услуги на Спиди.

Доставките на поръчките се извършват до България. Важно е да знаете:

Поръчка, която е направена в онлайн магазина в рамките на официален работен ден до 13:00 ч. се обработва от нас в същия ден. Срокът за доставка е до три работни дни в зависимост от адреса за доставка и натовареността на куриера, извършващ услугата.

Поръчка направена в официален работен ден след 13:00 ч., се обработва от нас през следващия работен ден. Срокът за доставка е до два работни дни в зависимост от адреса за доставка и натовареността на куриера, извършващ услугата.

Ние уважаваме правото на почивка за всеки и не извършваме доставка в събота и неделя, както и през официалните празници. Можем да направим изключение за важен повод и скъп за вас човек. Моля, не се притеснявайте да ни потърсите:

  • info@camping.bg
  • 0888 50 83 43
Как става плащането?

При нас може да заплатите направената поръчка при доставка (наложен платеж):

  • сумата се заплаща в брой на куриера, който доставя поръчката;
  • сумата се заплаща чрез ПОС терминал, интегриран в служебното мобилно устройство на куриера.
Защо да се регистрирам?

Регистрацията в нашия онлайн магазин не е задължителна. Може да поръчате от нашите продукти/услуги и без да се регистрирате. Препоръчваме Ви да се регистрирате, защото така може да ползвате повече предимства, дори и да не поръчвате често:

  • за по-голямо удобство информацията за добавените в пазарската Ви количка продукти ще се запазва;
  • винаги пръв получавате информация за нови продукти, специални промоции и събития, организирани от нас;
  • можете лесно да редактирате поръчката си, да върнете продукт или да предявите рекламация към нас.
Как да направя поръчка?

За да направите поръчка от нашия онлайн магазин може да разполагате с профил или да не сте регистриран. Препоръчваме Ви да се регистрирате. 

След избор на продукт/услуга, които желаете да поръчате, първата стъпка е да влезете в страницата му и да натиснете бутона „Купи“ или иконата „количка“, която се намира до продукта. Ще се отвори прозорец, който ще ви уведоми, че сте добавили продукта/услугата успешно в количката за пазаруване. Може да продължите да избирате продукти/услуги или да изберете да завършите поръчката Ви.

В количката ви имате възможност да увеличите или намалите броя на продуктите/услугите, да премахнете продукт/услуга или да преминете към завършване на поръчката Ви.

В случай, че изберете да завършите поръчката Ви, е ред да изберете населено място, начин на доставка, адрес за доставка, както и начин на плащане. След като сте се запознали с нашите „Общи условия“, натискате бутона „Завърши поръчката“, за да я финализирате.

Ако имате проблем или въпрос свързан с предлаганите от нас продукти или услуги и не намирате
неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас